=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Cuti-Cuti Port Dickson 2015

By 10:24 AM , ,

1. Lama tak update!!!uhu.... bincang punya bincang.. tak tau nak bawak budak2 pi mana... sempena cuti akhir tahun nie.. waduh.. nak pi fly dah tak lepas... Mamanya dah sarat... ehe.. so.. nak tak nak.. setuju jer la pi ke Port 

2. Mulanya nak pi la duk sini... kot2 ada offer... cari2 dekat agoda...full house.. yang tinggal cuma ada yg rege RM2k ++ keatas satu malam.. umakaiii... kirim salam jer la ..semula2 la plok ke situ..




3. Kebanyakan hotel n resort full ...ekjas punya ekjas date... dapatla booked di Ancasa Hotels & Resorts.. boleh lah dr takde...







4. Bertolak dr umah 11 Dis 2015 jam 12.30 thagri.. lewatdah rupanya.. plan nak pi awai.. tudiooo ehh.. sampai KL jam 5 ptg.. leh tahan jugak lajunya.,. malam tu tido umoh Mat Alif di Sri Kembangan.. esonya pi Kenduri di shah Alam...




5. Bertolak dari shah alam jam 12 thanri terus ke PD ...on da way singgah di Nilai.. uhu... shopping apa yg patut .. sampai di Hotel jam 6 ptg...terus budak2 3 org tu yg dah lama mengidam nak mandi kolam ..tukar baju mandi...isk isk...

 






6. Malamnya lepok sajer... keluar cari makan...  boleh la jugak sedapnya makanan di kedai ini





7. hari kedua... pagi2 bebudak dah bersiap utk ke Pantai Teluk Kemang.... jalan kaki tak sampai 5 minit dah sampai.. belakang hotel jer... apa lagi....

















8. bila semua dah letih + lapo perut.... ptg2 skit keluar la cari makan... pi la kedai yg org ckp ada ayam panggang bakar best.... ni ha kedai dia.. kedai Cowboy rupanya..





9. Kebetulan hujan lebat .. tak tau nak pi mana dah di PD nie... apo lagi terus tuju ke Seremban 2 ... utk ke Aeon Jaya Jusco..... window shopping + layan bebudah main games apo2 ntah..

 





 



















10. Hari ke 3 .. .bersiap2 utk check out... dan sebelum balik singgah sekejap beli apo2 yg patut di Telok kemang sambil makan Air Nyior Special blended...









11. Sempat snap beberapa keping gambo bilik.. kira boleh la ..pasal luas . bawak keluarga ramai pu ntakde masalah.. sediakan toto sahaja.. uhu..berehhh












12.. Bertolak balik jam 1 ptg.. Alhamdulillah selamat sampai jam 6 ptg....

You Might Also Like

0 love this entry