=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Nasi Dagang Terengganu Super Sedap..

By 10:29 AM

Nasi dagang memanglah menu wajib kalau breakfirst kat Teganu nih..& kalu nak tahu nasi dagang famous Kat Terengganu korang pergilah kat Warung Kak Pah Nasi Dagang memang terangkat la sedapnya..Kedai dia di deretan  foodcourt kat Taman Awam Batu Burok..selalu gak lah kami tapau kalu x makan kat situ..Tapau pagi malam pom bleh makan lagi takde basi basi dah..
Nasi Dagang Teganu kaler putih tapi kalu kat Kelate Nasi dia kaler coklat..sedap gak nasi dagang kelate..lama tak balik makan nasi dagang beras coklat tuhh.. 
Makan ngn gulai ikan aya/tongkol..makan utk 2 orang tapinya lauk yg dia letak macam makan 5 orang tak abih mama & papanya meratahnya..memang takde kedekut2 lauk kat sini..
Dah licin...erkkk kenyang dah kami..
Dari segi harga ok la jugak..makan 2 orang nasi dagang + milo ais + teh tarik RM 9.80..
Ok la kot sebab tak compare pun ngn nasi dagang kedai lain..
Yang penting rasa nasi dagang tu memang sedapp puas hati kami makan..
Kalu sesapa ngah usha carik nasi dagang teganu highly recomment ini warung..
Selamat mencuba..


You Might Also Like

4 love this entry