=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Beraya Di Library Tempat Keja Papa | 2013

By 11:37 AM

Kami Beraya di Opis papa yeayyyy..
Pagi mama masuk opis dulu then tghari sikit baru pi ambik anak2 nak beraya kat Libbry..
Beraya makan makan kejap jer main benda lain yang lama..
melangut mama duk mnunggu anak anak nih..
Tak macam tahun lepas2 tahun ini libbry buat sambutan raya dalaman je jemput staff libbry dan keluarga serta VVIP deme2 je..
Buat dua kali lak tu kali pertama utk dalaman je then kali kedua gabung ngn 20 agensi lain buat rumah terbuka aidilfitri di TTC secara besar besaran..
Suka anak2 bleh beraya kat opis papa yer..sepupu mereka Safiyyah pun ikut gak sekali beraya..
Mama terkam ambik kek dulu sebab ada kek scret recipe..huhu..rugi tak makan..
Papa layan adik qasyah ngn abang Afi..
Mama makan pulut durian..durian lagih..





Benda lain tak makan asik makan aiskrim je..

Then mama lak kena layan deme masuk Street Smart Petronas..
duk layan deme racing kete & motor..aduihh ngntuk la layan deme nih berlari 2 berkejar kejaran..


Qasyah test motor..
Gaya racing abang Afi


Hai dik..




Ecece..racing gak dik..
Ngantuk mama nunggu anak-2..Libbry memang dah tutup tapi papanya boleh je bio anak2 main dalam nih..
Masuk bilik aktiviti la plak..suka la sgt kan..
Kak Ellya ngn Abg Afi tunjuk origami ikan dah siap..



Suka la sangat kakak kakak praktikal duk layan anak anak mama..








Sesambil tgk anak2 mama ngadap la buku..Syurga ilmu ada di sini..
Bagus buku ni utk mama & anak anak..

Kenyang - Ngantuk - Penat duk berkejaran ngn anak anak - Selamat Hari Raya Aidilfitri..











You Might Also Like

0 love this entry