=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Balik Kg Beraya..

By 11:16 AM

Ini je la satu satunya gambar raya ngan family belah mama..
ni pun pakat pakat jumpa masa malam nikah cucu sedara mek kat KB..
Mama balik Kb pom raya ke -2 malam pkl 10 baru sampai..singgah pulak rumah sepupu anak dio kawin..kat sini la jumpa semua ahli keluarga..masing2 sibuk tak layan nye bergambar ehh..
Dekat 2 pagi jugak baru sampai rumah kat Rantau panjang, ngntuk lepas seharian dalam kete + jem lagih..
Esokkan plak mek dan semua org dah kluar meniaga..aduishhh dah abih dah raya nye..
Sekeping pom ok dah buat kenangan di masa hadapan..
Sebelah kiri kakak sulung yg duk kat Kemaman nun, mama, pengantin tu anak sepupu  merangkap cucu sedara mek then kanan sekali mek mama yang tercinta..

You Might Also Like

4 love this entry