=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Sesi Mem"BOJENG"kan Diri!!

By 3:59 PM

Inilah kejadiannya..sesi membawa hero-2 mama membojeng rambut kat kedai gunting..
tak jauh pun..dekat ngan Pengadang Baru - Desa Murni - sebelah je Kedai Nasi Ayam..
ala kat sebelah kubur tuhhh...
Selalunya ikut jadual mesti kena gunting sama time ngan papanya..
oleh kerana rambut papanya subur deras panjang so papanya udah gunting awal-2..
anak2 lari jadual daaaa..rambut macam x mau tumbuh jer padang jarak padang tekukur lagi-2 rambut Ammar Qasyah..nipiss..mesti ikut belah mama kan..

Part paling susah..sesi pujuk rayu Ammar Qasyah gunting rambut..muka x puas hati..
mau larikkk la tuh..Tukang gunting dah pening ngn peel Qasyah sorang nihh..
 
Ini kena umpan ngan IPAD baru boleh..kejap je nih..
 Mula tak selesa...
Tangan siap bersilat melibas si tukang gunting..apa la adik nihhh!!! Tangan sebelah main games..HAHAHA
Siap papa kena pegang tgn takut kena mesin rambut..
Dah mula miang bila rambut jatuh..Qasyah-2 susah beno mau gunting rambut macam2 pujuk dah..
Tak duduk diam..gerok sokmo kepala cemana lah nk pendekkan rambut..haishhh
Dari sisi..lama gak la nk siap..bila siap tak sempurna sebab Qasyah tak duk diam..
Abang Afi lak...Abang Afi takpe dah biasa..cool je..
Sekian lah..lama bena tak update ini jer kisahnya...alamak mintak ampun..!!





You Might Also Like

0 love this entry