=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Pulau Langkawi | Dataran Helang | Part 5

By 1:02 PM

Ada lagi entry x habis lagih nih..harap kome tak boring lah..lagipun ini sebagai catatan peribadi family..semoga anak2 mama besar nanti dapat tgk memori2 indah kita bersama..
Malam hari kami siap2 nak pegi singgah di Dataran Helang..just ambik2 gambar dan cuci2 mata..
Almaklumlah di malam hari jadi gambarnya kelam lah..
Nun di atas sana ada Wafi, Ayah Chik dan Mak Adeknya duk bertenggek di sana..
Mama lokks je mereka2 posing..mama kan photoG sekeping gambar mama pun yilekkkk...
Tugu Helang lambang Langkawi..
Mereka riang ria lari2 dah nak balik..
stop isi minyak dulu..
Qasyah baik je duduk sopan tapi 2 mini jer..
Mama & Qasyah..
Masing2 dah lapor..
Makanan dah sampai..order masakan panas..
Sedang menjamu selera..masakan dr Thai..kat mana2 pun memang femes la masakan panas org siam..



You Might Also Like

0 love this entry