=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Bubur lambuk Yayasan Terengganu

By 3:13 PM

Murah rezeki bulan Ramadhan ni..ada je makanan dan juadah di agihkan sempena Bulan Berkat ini..
Hari ini saja dah 3 jenis makanan mama dapat untuk iftar hari ini..Alhamdulillah..

Ni sesi agihan bubur lambuk oleh Yayasan Terengganu sempena Sambutan 40 tahun tidak kami lepaskan..
Bes nye diorang posing2 akak jugak jadi photoG..sungguh tak adil..
Posing ngn bubur lambuk sungguh tak glemer!!
Sempat la ambik sorang satu..tutup kedai sudahh..
Laku betol bubur lambuk sbb diorang agih bawah khemah sebelah ngn jalanraya..so sapa2 yang nak just drive thru..tu yang cepat habiss
Sukanya mereka2 itu!!
Rezeki hari ini..Alhamdulillah
Mama semangat ambik utk mr papa yg brehi sungguh ngn bubur lambuk..for me..hihi..7 thn duk terenganu sekali pom x pernah rasa..sebenarnya takut nak rasa..takut rasa x kena ngn tekak ini..tekak pure kelate nih susah nak masuk ngn bubur lambuk..huhh memilih makannyaa..suatu hari nnt mama nak try gakk..

Sedap ke uollss???

You Might Also Like

2 love this entry