=:: RizEyna's Family ::=

........Coretan Untuk Ellya | Wafi & Qasyah........

Qasyah & Ellya Sepanjang Ketiadaan Papanya..

By 10:51 AM

Mama update sedikit sebanyak aktiviti anak2 comel mama sepanjang ketiadaan Papa selama 3 hari..
Start Selasa , 10 Julai  sampai hari ni Khamis 12 Julai 2012.
 
Berlokasi si rumah Che Ngohnya, mama 4 beranak numpang tido & makan (makan memang VVIP sedap ngat)  sementara tunggu papa mai amik nanti bila selesai kursus Papa di Besut..
 
Sudah 3 minggu berturut2 mama numpang rumah Che Ngoh..brehi sungguh la papanya brkursus..apa boleh buat papa kan pegawai yg disukai ramai...hahaha..
 
my son n doter..lagi sorang (Wafi) x mau tido sama mama..
tiga2 hari tido rumah ngasuhnye..apa boleh buat..
 
   
Now gigi saya dah ada 6 batang..tu sebab saya suka gigit2..
Ni sebenarnya diorang punya mainan sebelum tido..
mama layankan jer sbb sudah maklum anak2 mama susah nak tido..
last sekali mama tutup pintu, tutup lampu, bia bergelap..lama2 tido jugak.
Terpaksa buat macam ini sbb kalu bia jer dorang main pkl 1-2 pagi tak tido2 lagih..

You Might Also Like

0 love this entry